Jak przygotować kampanię sprzedażową krok po kroku?

Przed Tobą 6 konkretnych kroków, dzięki którym zaplanujesz i przygotujesz porywającą kampanię sprzedażową!

Koniecznie obejrzyj to wideo do końca (możesz nawet tylko słuchać i w tym czasie np. pójść na spacer ;)), bo mam dla Ciebie mega niespodziankę.

Zajmij swoje miejsce na bezpłatnym szkoleniu!

Jak znane marki online pozyskują klientów? Właśnie o tym będę mówić już 17.10 na bezpłatnym szkoleniu – przeanalizuję ich lejki i procesy sprzedażowe.

Jeśli jeszcze nie jesteś zapisana, to możesz to zrobić tutaj:

Chcesz otrzymać prezent?

Jeśli chcesz zgarnąć checklistę z dodatkowymi wskazówkami, o której mówię w filmie, to pamiętaj, żeby zostawić tutaj komentarz z jedną najważniejszą rzeczą, którą wyciągasz dla siebie z tego materiału.

Wolisz czytać zamiast słuchać? Przygotowałam pdf, w którym również możesz zapoznać się z tym materiałem. 

Podobne wpisy

16 komentarzy

  1. Super uporządkowanie tematu. Teraz już wiem co robić, choć pewnie checklista tą wiedze rozbuduje:-)

  2. Planowanie! To jest moja kula u nogi ;/ ale będę z tym walczyć, bo to mega podkręci moją produktywność

  3. Ja dopiero raczkuję w temacie sprzedaży i przyznam, że mam czasami mętlik w głowie od ogromu informacji, które można znaleźć w sieci – więc mi najbardziej podobało się, że podałaś wiedzę w sposób uporządkowany i krok po kroku. Również niby proste rzeczy, które “się wie”, jak np. z tym harmonogramem, ale często zapominamy o nich, albo sobie ich nie uświadamiamy, dopóki ktoś tego tak fajnie nie omówi 🙂

    1. Bardzo dobrze Cię rozumiem! Mnie samą na początku bardzo denerwowało to, jak inni wszystko komplikowali i ciężko mi było znaleźć wiedzę podaną w przystępny sposób, tak krok po kroku – nawet w płatnych kursach czy e-bookach. Dlatego sama staram się mówić tak, by to było łatwe do zrozumienia i wdrożenia 🙂 Już wysyłam do Ciebie checklistę!

  4. Bardzo fajne podejście na planowanie całej kampanii jakby od tyłu. Nagranie pokazuje mi to też ile pracy trzeba wykonać.

  5. Dla mnie najcenniejsze to zebrane informacje po kolei co i jak robic plus pomysł na rozpisanie na małe działania, żeby o wszystkim pamietac i efktywnie działac. Chetnie skorzystam z checklisty:) pozdrawiam,

  6. Najcenniejsza informacja moim zdaniem to skąd brać pomysły na posty itd żeby były trafne! 😄

  7. Wcześniej nie pomyślałam o tym, aby przygotować wszystko przed ruszeniem kampanii. Zawsze szłam n żywioł. Dzięki! P.S. chętnie pobiorą checklistę ☺️.

  8. Dla mnie najważniejsze jest to, że rozjaśniło mi się w głowie to, jak w ogóle zabrać się za PLANOWANIE kampanii. Niby poszczególne kroki znam, a jakoś ciężko było mi to sobie ułożyć samej krok po kroku i rzeczywiście zaplanować swoje działania. Dzięki! 🙂

      1. Należy planować od końca i dokładnie rozpisać harmonogram. Często bywa tak, że zaplanujemy sobie datę okienka sprzedażowego, ale potem w trakcie rozpisywania zadań i treści okazuje się, że nie ma szans na wyznaczony wcześniej termin. Warto też dawać większe bufory czasu na dane zadania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *