Wybierz swoją paczkę procedur!

Przedsiębiorco! Sprzedajesz kursy online, e-booki lub inne produkty skalowalne? Przyspiesz i uporządkuj pracę w swojej firmie – tak, by część rzeczy robiła się niemal automatycznie.

Zwolnij miejsce w swojej głowie na myślenie o strategii i robienie rzeczy, które w 100% wymagają Twojej uwagi.

Wyobraź sobie, że siadasz do pracy i zamiast standardowych 8 godzin wykonanie wszystkich zadań zajmuje Ci 6.

W dodatku po takim dniu jesteś dużo mniej zmęczona i to nie tylko dlatego, że pracowałaś krócej – dzięki jednej specjalnej technice nie musiałaś wykorzystywać 100% swojej uwagi i skupienia przy każdym najmniejszym zadaniu. 

Po pracy masz jeszcze siły i chęci, by pograć z dziećmi w planszówki, poświęcić chwilę na swoje hobby czy nawet skupić się na strategii rozwoju swojej firmy, by w końcu osiągnąć przepisywane z roku na rok cele.  

Brzmi dobrze? 

No to uważaj: to wszystko jest możliwe właściwie od zaraz, jeśli skorzystasz z mojego rozwiązania, czyli gotowych procedur. 

Uwaga! To działa też wtedy, gdy masz mocno ograniczony czas na pracę, np. 1-2 h dziennie. Wtedy zamiast przeskakiwać z zadania na zadanie i zastanawiać się, co jeszcze zdążysz zrobić, po prostu odhaczasz kolejne punkty z gotowej listy. 

Przed Tobą paczka gotowych procedur

Zobacz, jak dobrze Cię znam:

Każdego dnia wykonujesz w swoim biznesie wiele powtarzalnych zadań, takich jak tworzenie contentu czy promowanie swojej marki w social mediach

Czujesz się przytłoczona tym, o ilu rzeczach musisz pamiętać i denerwujesz się, że brakuje Ci już energii na to, by skupić się na strategii rozwoju swojego biznesu

Zdarza Ci się zapomnieć o ważnych rzeczach (jak dodanie linku w odpowiednim miejscu czy ustawienie wysyłki maila) przez co osiągasz gorsze efekty

Mam rację? W takim razie spróbuj pracy z tymi gotowymi procedurami i zobacz, jak zmienia się Twój biznes

Szacuje się, że każdego dnia podejmujemy ok. 35 tysięcy decyzji. ​

Niektóre z nich są błahe: 

  • Co dzisiaj na obiad? 
  • Które skarpetki założyć? 
  • Jaki film obejrzeć wieczorem? 

A inne wymagają dłuższego zastanowienia i bardzo mocno eksploatują nasz mózg.  

Czy wiesz, dlaczego Steve Jobs czy Mark Zuckerberg noszą codziennie takie same ubrania? 

Bo w ten sposób każdego dnia podejmują o wiele mniej decyzji. 

I wcale nie chodzi o to, że to oszczędność czasu (chociaż to też).  

Najważniejsze jest to, że jedna decyzja mniej do podjęcia to mniejsze obciążenie dla mózgu.  

A to z kolei przyczynia się do większej wydajności w obszarach, które są naprawdę istotne, jak chociażby tworzenie strategii rozwoju biznesu czy ulepszanie procesu sprzedaży. 

Mniej obciążony mózg = większa kreatywność i szybsze rozwiązywanie problemów. 

“Prowadzenie firmy to ciągłe podejmowanie decyzji, a decyzje te wpływają bezpośrednio na jej sukces lub porażkę.” – Richard Branson

Ile decyzji (i na jaką skalę) podejmujesz każdego dnia w swojej firmie?

Weźmy jeden z przykładowych dni, w którym – dajmy na to – przygotowujesz się do kampanii sprzedażowej. Na liście to do masz zapisane:  

  • Zaplanować webinar 
  • Stworzyć landing page 

Ale tak naprawdę każdy z tych projektów składa się z dziesiątek małych zadań! 

I o każdym z nich musisz pamiętać, bo jeśli coś przegapisz, albo zrobisz niezgodnie ze sztuką, to będzie to miało bezpośrednie przełożenie na wynik tej kampanii. 

Przykład? Proszę bardzo. 

Wyobraź sobie, że zapomnisz przetestować etap składania zamówienia. Okazuje się, że w momencie wyboru sposobu płatności coś się wykrzacza, a Ty nie masz o tym pojęcia. Zanim ktoś Ci ten błąd zgłosi i zanim Ty go poprawisz, możesz stracić już kilku klientów. 

Jeśli sprzedajesz produkt za 500 zł i 10 osób miało problem z przejściem przez proces zakupu, to tak naprawdę jesteś 5000 zł do tyłu.

Jeśli korzystasz z procedur, to takie sytuacje zwyczajnie nie mają miejsca. O niczym nie zapomnisz, bo wszystko masz zapisane. 

A tak to wszystko się zaczęło:

W czerwcu 2022 zostałam mamą i... zrozumiałam, co to znaczy mieć mocno ograniczony czas na pracę.

Od tego momentu pracuję ok. 2 godzin dziennie – czasami trochę więcej, ale często są też dni, że tej pracy wychodzi mi okrągłe 0. 

Teoretycznie wiedziałam, że tak to będzie wyglądać, ale w praktyce ciężko się na to przygotować.  

Jednak jeszcze w ciąży zrobiłam coś, za co jestem sobie teraz bardzo wdzięczna: przy okazji pracy nad różnymi projektami spisywałam każde najmniejsze zadanie, które wtedy wykonywałam. 

W ten sposób powstały PROCEDURY.

To dzięki nim teraz jestem w stanie wykonywać poszczególne zadania dużo szybciej, a mój biznes w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnął najwyższy jak do tej pory przychód (mimo że pracuję dużo mniej niż wcześniej).  

Ale to nie wszystko – te procedury dały mi znacznie więcej.

Kiedyś często zdarzało mi się o pewnych kwestiach zapominać, albo coś ze sobą mieszać. Po prostu w mojej głowie pojawia się tysiąc myśli na minutę. Dlatego gdy jestem w trakcie projektu, który składa się z mnóstwa małych zadań (np. przygotowanie kampanii sprzedażowej), to zamiast skupić się na jednym, przeskakuję co chwilę na inne. 

W efekcie robi się z tego jeden wielki chaos: ja poświęcam mnóstwo czasu na pracę, a żaden z projektów nie jest ukończony w 100%.  

Odkąd wprowadziłam do swojej codziennej pracy procedury, ten problem całkowicie zniknął.

Zaczęłam realizować swoje cele i osiągać coraz lepsze rezultaty, bo w końcu mogłam skupić się na tym, co naprawdę ważne. 

To wszystko było możliwe dzięki temu, że przestałam polegać tylko na swojej głowie i dałam szansę procedurom, które znacząco odciążyły mnie od pamiętania o wszystkich drobnostkach. 

Checklista to nie tylko narzędzie. To sposób myślenia, który pozwala na osiąganie lepszych wyników w każdej dziedzinie.” – Potęga checklisty, Atul Gawande 

Wyobraź sobie, o ile lepsze i szybsze rezultaty mogłabyś osiągnąć, gdyby:

Twój webinar był idealnie zaplanowany, przeprowadzony bez najmniejszych pomyłek i gdybyś w przemyślany sposób pokazała na nim, że jesteś ekspertką w swojej branży – stąd już łatwo i naturalnie mogłabyś poprowadzić do skorzystania
z Twojej oferty.
 

Twoje artykuły były napisane zgodnie z wytycznymi SEO i dobrze się pozycjonowały, a do tego za każdym razem miałabyś przygotowane posty promujące te teksty w Twoich kanałach. 

Twój landing page zawierał wszelkie niezbędne elementy podnoszące jego skuteczność, a w rezultacie pozyskanie nowego subskrybenta kosztowałoby Cię sporo mniej niż dotychczas
(i pozyskiwałabyś ich szybciej niż konkurencja).
 

Brzmi dobrze? Nawet jeśli jesteś na początku swojej biznesowej drogi i jeszcze nie wiesz, jak to wszystko zrobić (i nie masz budżetu na zaawansowane kursy), te rezultaty są możliwe do osiągnięcia!

Przygotowałam procedury tak, by nie tylko prowadziły Cię od punktu A do punktu B, ale robiły to w optymalny sposób. Dlatego znajdziesz w nich m.in konkretne kroki, które warto wykonać, by napisany tekst był zgodny z wytycznymi SEO czy kroki, które pomogą Ci stworzyć landing page, który będzie przynosił Ci wielu nowych subskrybentów. 

Jak dokładnie wyglądają te procedury i co się w nich znajduje?

Procedura to sposób, w jaki wykonuje się dany, powtarzalny projekt. Najczęściej jest to po prostu lista kroków w postaci checklisty i tak też wygląda to w moich gotowych paczkach.

Te procedury omawiają każdy poszczególny projekt krok po kroku, skupiając się nawet na najmniejszych zadaniach takich jak ustawienie daty publikacji czy przygotowanie sobie szklanki wody przed webinarem (nie ma nic gorszego niż po 40 minutach ciągłego mówienia zorientować się, że nie masz pod ręką nic do picia, a czujesz, że gardło Ci zaraz wysiądzie).  

Wszystko po to, byś nie musiała sama o tym pamiętać. 

Przygotowując się do kampanii sprzedażowej czy do nagrania wideo po prostu otwierasz taką procedurę i odhaczasz kolejne zadania. 

W jakiej formie je dostaniesz?

Procedury otrzymasz w postaci checklist jako pdf – do druku i do edycji na komputerze a także jako checklisty do zaimportowania do Asany, ClickUp i Notion. 

Wszystkie rozwiązania zawarte w procedurach dopasowane są do najpopularniejszych narzędzi, czyli WordPress, WooCommerce i Mailerlite. Jednak większość kroków jest uniwersalna i bez problemu przełożysz je na swoje narzędzia, jeśli korzystasz z czegoś innego.  

Masz do wyboru 3 paczki

Paczka CONTENT

Zobacz, jakie procedury w niej znajdziesz:

Publikacja artykułu na blogu

Przejdziesz przez ten projekt od pomysłu do ostatniej kropki. Poznasz też wszystkie ważne kroki dotyczące SEO, które sprawią, że Twój tekst pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania. 

Publikacja wideo na YouTube

Niech podniesie rękę ten, kto nigdy nie zapomniał naładować baterii do kamery albo planował nagrywanie w pogniecionej koszuli. Ta procedura jest szczególnie ważna, jeśli nagrywasz kilka filmów za jednym zamachem, bo każda przegapiona rzecz zabiera Ci tak cenny, ściśle zaplanowany czas.

Dystrybucja treści w social mediach

Dostaniesz osobno procedurę do publikacji na Facebooku, Instagramie, TikToku i LinkedInie. Dzięki temu Twoje artykuły czy filmy nie przejdą bez echa.

Publikacja posta na Instagramie

To osobna procedura, która dzieli się jeszcze na takie zadania jak publikacja posta z grafiką/zdjęciem, publikacja karuzeli i publikacja rolki. Korzystając z tej checklisty za jednym zamachem przygotujesz materiały przynajmniej na 2 tygodnie do przodu. 

Paczka SPRZEDAŻ

Zobacz, jakie procedury w niej znajdziesz:

Wprowadzenie nowego produktu do sklepu

Ta procedura bazuje na najpopularniejszym rozwiązaniu, czyli sklep na WooCommerce. Dzięki niej poustawiasz wszystkie niezbędne i pomocne automatyzacje i przetestujesz całą ścieżkę zakupową klienta. 

Landing page (pod lead magnet)

Tego nie unikniesz, prowadząc biznes online. Albo już masz, albo dopiero będziesz tworzyć różne lead magnety, prowadzić webinary czy wyzwania. A do tego wszystkiego trzeba stworzyć landingi i automatyzacje w newsletterze. Sporo kroków! I wszystkie zebrane w tej procedurze.

Webinar

To dopiero jest projekt kobyła! Jeśli pierwszy webinar masz już za sobą, to z pewnością wiesz, ile jest przy tym pracy. Z tą procedurą przejdziesz gładko przez wszystkie kroki od pomysłu do ostatniego słowa na webinarze (a nawet dalej). 

Podsumowanie kampanii

Możesz robić kampanię za kampanią, ale jeśli ich nie podsumowujesz i nie wyciągasz wniosków, to tak naprawdę stoisz w miejscu. Ten etap jest często pomijany, a tak naprawdę to pierwszy krok do tego, by móc w ogóle myśleć o kolejnej kampanii!

Paczka BIZNES PLUS

Zobacz, jakie procedury w niej znajdziesz:

To połączenie paczki SPRZEDAŻ i paczki CONTENT, ale to nie wszystko! Decydując się na tę paczkę, otrzymasz jeszcze procedurę przeprowadzenia małej kampanii sprzedażowej (idealna na start).  

Paczka CONTENT

Mała kampania sprzedażowa

Jeśli masz produkt online, ale nie wiesz, jak go aktywnie sprzedawać, to tutaj znajdziesz konkretne zadania, dzięki którym przygotujesz całą kampanię. Na początek to w zupełności wystarczy, a z czasem możesz do tej procedury dodawać swoje elementy.

Paczka SPRZEDAŻ

Kto przygotował dla Ciebie te procedury?

Cześć! Nazywam się Angelika Walkowiak i w ciągu ostatnich 5 lat napisałam setki artykułów dla siebie i swoich klientów, stworzyłam dziesiątki landing page’y i kampanii sprzedażowych oraz przeprowadziłam kilkanaście webinarów.

Dobrze wiem, ile czasu zajmują te wszystkie projekty, a odkąd zostałam mamą, czas jest dla mnie jeszcze bardziej cenny.

Biznes jest dla mnie środkiem do osiągnięcia wolności na wielu płaszczyznach: nie tylko finansowej, nie tylko pozwalającej pracować w dowolnym miejscu i o dowolnej porze, ale też wolności w podejmowaniu decyzji, żebym już nic nie musiała robić wbrew sobie.

Dlatego stawiam na upraszczanie, procedury, schematy i bardzo mocne skupianie się na efektach. Dzięki temu jestem w stanie osiągać swoje cele nawet wtedy, gdy mogę przeznaczyć na pracę zaledwie 2 godziny dziennie. 

W czym te procedury Ci pomogą?

Ogromnym plusem procedur jest to, że oszczędzają czas, bo nie musisz zastanawiać się nad każdym krokiem, gdy wykonujesz powtarzalne zadania – po prostu odhaczasz kolejne punkty z listy. Co za tym idzie, masz gwarancję, że o niczym nie zapomnisz (a o to w codziennym chaosie wcale nie trudno). 

Ale to nie wszystko! 

Czy te procedury to tylko zwykłe checklisty?

Te procedury to też ogromne wsparcie szczególnie dla osób, które nie mają jeszcze za sobą zbyt wielu kampanii sprzedażowych, bo dopiero rozkręcają swoje biznesy i najzwyczajniej w świecie nie wiedzą, co mają zrobić.  

Wyobraź sobie, że dostajesz tę wiedzę podaną w postaci kolejnych punktów do odhaczenia. 

Jasne, to nie zastąpi Ci pełnowymiarowych kursów, ale jeśli nie masz czasu (i/lub budżetu) na przerabianie ich i po prostu chcesz zacząć sprzedawać tu i teraz, to uważam, że nie znajdziesz lepszego rozwiązania. 

Te procedury to nie tylko narzędzie, które zaoszczędzi Ci czas – to także ogrom wiedzy podany w przystępny i szybki do wdrożenia sposób.  

Wydaje Ci się, że rzadko wykonujesz takie same zadania? To patrz na to

Przeciętny przedsiębiorca aktywnie działający online:

I większość z nich nie ma do tego przygotowanej żadnej checklisty!  

Jasne, po pewnym czasie niektóre z zadań robi się już odruchowo, ale… to nie jest taki sam nawyk jak codzienne mycie zębów czy zaparzanie kawy.  

Te projekty często składają się z kilkudziesięciu kroków, więc nie sposób je wszystkie spamiętać tak, by wykonywać je bez zastanowienia!  

* To moje obserwacje, ale sprawdź, jak to wygląda u Ciebie i czy utrzymujesz podobną częstotliwość.

Checklisty pozwalają nam uporządkować myśli i zadania, a także zwolnić umysł na myślenie o rzeczach, które wymagają naszej uwagi” – David Allen, autor książki “Getting Things Done”

Przestań marnować czas - wybierz najlepszą dla siebie paczkę i zobacz, o ile szybciej możesz rozwijać biznes

PACZKA CONTENT

197 zł

Jakie procedury znajdziesz w tej paczce?

PACZKA SPRZEDAŻ

297 zł

Jakie procedury znajdziesz w tej paczce?

PACZKA BIZNES PLUS

447 zł

Jakie procedury znajdziesz w tej paczce?

Podane ceny są cenami brutto. Wystawiam fakturę VAT, więc możesz wrzucić ją sobie w koszty.

Która paczka będzie najlepsza dla Ciebie?

Paczka SPRZEDAŻ jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz w swojej ofercie produkty online, które chcesz sprzedawać głównie za pomocą webinarów lub zautomatyzowanych lejków sprzedażowych
  • Nie rozwijasz kanałów w mediach społecznościowych
  • Nie budujesz swojej marki  

Paczka CONTENT jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jeszcze nie sprzedajesz swoich produktów, ale masz to w planach
  • Chcesz budować zaufaną społeczność w social mediach
  • Chcesz pokazać siebie jako ekspertkę w branży 

Paczka BIZNES PLUS jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz już w swojej ofercie produkty online (lub jesteś w trakcie ich tworzenia) 
  • Budujesz markę osobistą w sieci 
  • Chcesz sprzedawać swoje produkty na coraz większą skalę i zacząć docierać do jeszcze większej społeczności 

 

Może zadajesz sobie takie pytania:

Czy jestem w stanie sama przygotować sobie takie procedury?

Tak, pod warunkiem że: 

  • Poświęcisz na to kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) godzin swojego życia, które mogłabyś przeznaczyć na rozwój firmy lub po prostu spędzić ten czas z rodziną.

     

  • Wiesz jak stworzyć dobrze konwertujący landing page, napisać artykuł na bloga zgodnie z wytycznymi SEO, przeprowadzić kampanię sprzedażową, która przyniesie realne efekty itp. 

Nie wiem, ile jest warta godzina Twojej pracy, ale jeśli wyceniasz ją na minimum 25 zł brutto, to najzwyczajniej w świecie opłaca Ci się każdy, a szczególnie ten największy pakiet. 

Czy jeśli mam już sprawnie działający biznes to te procedury są dla mnie?

Jeśli masz produkty online, aktywnie je sprzedajesz i promujesz siebie w sieci, to ZDECYDOWANIE te procedury są dla Ciebie. Dlaczego? 

Bo z pewnością codziennie wykonujesz mnóstwo różnych zadań i bardzo intensywnie musisz myśleć o strategii i przyszłości firmy. Jesteś też już świadoma, ile czasu to wszystko zajmuje i jak bardzo potrafią wkurzać zadania “pierdołowate”, o których przypomni Ci się wtedy, kiedy pracujesz nad czymś ważnym i potrzebujesz 100% koncentracji.  

A kiedy Twój mózg jest zaprzątnięty każdą najmniejszą sprawą, to nie masz już w nim przestrzeni na te strategiczne zadania, a to przecież one posuwają Twój biznes do przodu.  

Jeśli do tego wszystkiego masz swój zespół lub zlecasz różne zadania podwykonawcom, wtedy procedury to już w ogóle konieczność! Zamiast za każdym razem tłumaczyć komuś, jak ma wykonać dane zadanie, po prostu możesz podesłać mu taką checklistę.

Czy jeśli dopiero zaczynam sprzedawać produkty online to te procedury mi się przydadzą?

Pamiętam siebie z początków prowadzenia mojej firmy. Szczególnie mocno zapadła mi w pamięć ta bezsilność, gdy bardzo chciałam coś zrobić i zacząć działać na większą skalę, ale nie miałam nawet pojęcia, jak zacząć (jak przeprowadzić webinar czy całą kampanię sprzedażową mojego produktu). 

Wtedy też nie miałam budżetu na bardzo zaawansowane kursy online, ale z drugiej strony miałam też świadomość, że one wcale by mi nie pomogły, bo… były za bardzo zaawansowane 😀  

Ja chciałam po prostu zacząć i mieć już pierwsze kroki za sobą, by móc później cały czas ulepszać ten proces.  

Jeśli Ty jesteś teraz właśnie w takim miejscu i myślisz podobnie do mnie, to te procedury są odpowiedzią na Twoje potrzeby – dostaniesz instrukcje krok po kroku jak przeprowadzić kampanię czy jak stworzyć landing page (i zacząć budować społeczność za pomocą newslettera). 

Uwaga! To są gotowe procedury, w których pokazuję CO warto zrobić, ale jeśli kompletnie nie masz pojęcia o takich rzeczach jak pisanie postów do social mediów albo nie wiesz, czym jest landing page, to będziesz musiała się jeszcze w tych tematach podszkolić. 

Ale tak wygląda prowadzenie biznesu – to ciągła nauka 😊 

Jeszcze się wahasz? Zobacz, ile realnie zyskasz

Policzmy, ile czasu możesz zaoszczędzić, jeśli skorzystasz z tych procedur:

  • Każde dodanie posta do social mediów to zaoszczędzone 10 minut.
    Jeśli przemnożymy to przez 12 postów miesięcznie, wychodzi już 120 minut, czyli 2 godziny.
  • Zaplanowanie i przeprowadzenie webinaru z checklistą to jednorazowo około
    1 godzina zaoszczędzonego czasu.
  • Przy tworzeniu landing page’a możesz oszczędzić około 30 minut.
  • Opublikowanie jednego artykułu i 2 filmów miesięcznie daje nam kolejne zaoszczędzone 30 minut.
  • Przygotowanie kampanii sprzedażowej? Zaoszczędzisz około 3 godzin (a jeśli to Twoja pierwsza kampania to duuuużo więcej).

Łącznie daje to przynajmniej 7 zaoszczędzonych godzin miesięcznie. 

Jeśli Twoja godzina pracy jest warta minimum 50 zł brutto, to już w pierwszy miesiąc zwraca Ci się paczka BIZNES PLUS (ta największa). 

A mówimy tu tylko o czasie! 

Dodaj do tego ile oszczędzisz, gdy wyeliminujesz różne błędy jak w przykładzie, w którym nie został sprawdzony etap składania zamówienia, czego skutkiem było stracone 5000 zł. 

Podsumujmy: dlaczego powinnaś wdrożyć procedury do swojego biznesu?

Zaoszczędzisz czas, który możesz wykorzystać np. na tworzenie strategii

Zminimalizujesz praktycznie do 0 ryzyko popełniania głupich błędów

Odciążysz swój mózg od pamiętania o każdej najmniejszej rzeczy

Zaczniesz działać sprawniej i szybciej rozwijać swój biznes